Poszerzamy wiedzę na temat pozycjonowania

Jaki jest cel tego tekstu, doskonale widać w tytule. W mojej ocenie jak najszybciej powinno się poszerzyć wiedzę na temat pozycjonowania. Niejednokrotnie widać, że wiedzy po prostu brakuje. Jednym z przykładów takiego stanu rzeczy są mity związane z pozycjonowaniem. Gdyby wiedza była wystarczająca to nie dochodziłoby do powstania mitów. Ciekawi mnie czy mają Państwo świadomość o czym mowa. Nie wykluczam, że takiej świadomości może brakować. Mity na temat SEO to prawdziwy temat rzeka. Wydaje mi się, że spokojnie można znaleźć około 20 mitów odnoszących się do tego tematów. Tyle przykładów nie będę podawać, zależy mi na tym, abyśmy się skupili na wszystkim. Mam nadzieję, że jest to zrozumiałe.

Oto kilka przykładów związanych z tym tematem:

– wiek domeny jest ważny

– dedykowane IP po to, aby można było powiedzieć o rankowaniu strony

– optymalizacja serwisu całkowitym sukcesem

– mapa strony wpływa na to jaką mamy pozycję

– page rank ma znaczenie

Nie ma co ukrywać, że trochę się rozpisałem. Powtórzę jednak jeszcze raz, że mitów jest znacznie więcej. Mam świadomość, że podanie kilku przykładów nie przekonało większości z Państwa. Nic nie przemawia tak jak przemawiają argumenty. Można powiedzieć, że jest to taka złota zasada. W związku z tym nadszedł najwyższy czas na argumentację. Na początek wiek domeny. Można powiedzieć, że ja jestem doskonałym przykładem na to, że wiek domeny nie ma znaczenia. Inaczej mówiąc w tej kwestii opieram się na zdobytym przez siebie doświadczeniu. Myślę, że jest to wystarczająca argumentacja.

Dalej argumentacja znowu będzie krótka. IP nie ma żadnego znaczenia podczas pozycjonowania. Jeżeli chodzi o optymalizację, jest ona ważna, ale w żadnym wypadku nie zastąpi linkowania (ku mojemu zadowoleniu coraz więcej osób zaczyna zdawać sobie z tego sprawę). W przypadku mapy strony powiem tylko tyle, że mapa ma wpływ na indeksację. W przypadku Page Rank zachęcam do zapoznania się z brzmieniem oficjalnego komunikatu Google. Nie ma co ukrywać, że wiedza na temat pozycjonowania została już całkiem sporo poszerzona. Jeśli jednak myślicie, że to już koniec dzisiejszego tekstu, popełniacie duży błąd. Skoro powiedzieliśmy o mitach to wypadałoby coś powiedzieć na temat faktów. Zgadzacie się?

Czas na fakty

Jeżeli chodzi o fakty, temat jest równie szeroki jak w przypadku mitów. Oto przykłady faktów (wyjaśnienia tak jak w przypadku mitów będą nieco później):

– unikalny i oryginalny tekst stanowi podstawę sukcesu

– brak znajomości działania algorytmu Google

– ważny jest czas wczytywania strony

W przypadku tekstu wystarczy powiedzieć to, że internet jest pełen różnych i zarazem zbytecznych informacji. Jeżeli chodzi o działanie algorytmu Google, dokładniej rzecz ujmując są osoby posiadające wiedzę na ten temat. Jest to jednak prawdziwa garstka osób. Co więcej, mowa o ludziach odpowiadających za tworzenie algorytmów Google. Jeżeli chodzi o czas wczytywania strony, warto podkreślić, że wiele osób nie ma świadomości na ten temat. Wolne wczytywanie się strony jest równoznaczne z rosnącym współczynnikiem odrzuceń. Rosnący współczynnik odrzuceń to nic innego jak rosnąca liczba klientów, którzy zrezygnowali z odwiedzenia witryny. Na tym zakończymy dzisiejszy tekst. Wydaje mi się, że wszystkie przytoczone kwestie powinny być całkowicie zrozumiałe. Jeżeli jednak rzeczywistość przedstawia się inaczej, w żadnym wypadku nie należy się załamywać. Można powiedzieć, że trzeba działać. W takiej sytuacji przez działanie należy rozumieć skontaktowanie się ze mną. Obiecuję, że spróbuję wszystko dokładnie wytłumaczyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *